Kariyerinize Hyundai'de Başlayın
Türk tüketicisiyle 1990 yılında tanışan Hyundai, 2002 yılından bugüne kadar 1.8 milyondan fazla araç ihracatı gerçekleştirdi. Hyundai, Türkiye’de en çok Sevilen otomobil markaları arasında olup ülke genelinde 60 adet yetkili satıcı aracılığıyla kesintisiz olarak hizmet veriyor. Hyundai Assan, ülkemizde Hyundai Motor Company ve Kibar Holding ortaklığıyla yönetiliyor. Markanın Avrupa’daki kompakt otomobil üssü konumundaki Hyundai Assan, 2 bin 550 çalışanıyla maksimum olarak 230 bin adet i10, i20 ve BAYON modellerini üretiyor. Ayrıca, Hyundai Assan bu araçları 40’tan fazla ülkeye ihraç ediyor. Almanya, İngiltere ve İtalya gibi ülkeler Hyundai Assan’ın en fazla ihracat yaptığı yerlerin başında geliyor.
Ayrıca, Dünya Ralli Şampiyonası’nda yarışan i20 WRC’nin gövdesini ve altyapısını da Hyundai Assan sağlıyor. Şampiyonada yarışan araçtan elde edilen tecrübeler sayesinde performans otomobilleri itinayla hazırlanıyor. Bu doğrultuda, 204 beygir gücündeki i20 N ise Türkiye’de üretilen en hızlı yerli model olarak öne çıkıyor.
Toplam 1 milyon m²’lik alana sahip olan ve Hyundai Motor Company’nin denizaşırı ülkelerde kurduğu ilk üretim tesisi olma unvanını da elinde bulunduran Hyundai Assan İzmit Fabrikası, üretimi biten her aracı 1.500 noktadan kontrol ederek sahibine ulaştırıyor. Ayrıca, Türkiye’nin en büyük ihraç kalemlerinden biri olan otomotiv sanayindeki devasa yatırımı ile hem katma değer hem de döviz girdisiyle ülke ekonomisine katkıda bulunuyor.
MüşteriSahip olduğumuz tüm değerlerle kaliteli ve kusursuz hizmeti sunarak müşteri odaklı bir kurum kültürünü destekliyoruz. Tüm müşterilerimizi Hyundai ailesinin bir parçası olarak görüyoruz. |
RekabetŞikayet etmeyi reddediyoruz. Daha büyük bir rekabet için her fırsatı değerlendiriyor ve tutkuyla hedeflerimize ulaşmaya çalışıyoruz. Çok daha rekabetçi otomobil ve hizmetler sunabilmek için var gücümüzle çabalıyoruz. |
İşbirliğiŞirket içerisinde ve iş ortaklarımızla karşılıklı iletişim ve iş birliğine dayanan bir “birliktelik” duygusuyla sinerji yaratıyoruz. |
İnsanKurumumuzun geleceğinin, çalışanlarımızın yetenekleriyle şekilleneceğine inanıyoruz. Çalışanlarının yeteneklerine saygılı bir kurum kültürü oluşturmanın, onların potansiyellerini geliştirmelerine yardımcı olacağına da inanıyoruz. |
KüresellikKültürlerin ve geleneklerin çeşitliliğine saygı duyuyor, yaptığımız işte dünyanın en iyisi olmayı hedefliyoruz. Saygın ve küresel bir kurumsal şirket olmak için var gücümüzle çalışıyoruz. |
Faaliyet gösterdiğimiz bölgede birlikte yaşadığımız topluma ve çevreye karşı sorumluluğumuz olduğunun farkındayız. Bu doğrultuda, çevresel etkilerimizi en aza indirebilmek için çevre politikamızı oluşturduk. Politika hazırlama aşamasında; temel amacımız iş dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında köprü kurmak oldu.
Politikamız kapsamında, ulusal/uluslararası çevresel yasal düzenlemelere göre bu etkileri stratejik bir şekilde yönetiyor, belirlediğimiz hedefler doğrultusunda performansımızı iyileştirerek etkilerimizi azaltıyoruz. Sahip olduğumuz ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi standardı çalışmalarımıza yön veriyoruz. Çevre yönetiminde öncelikli olarak iklim değişikliği ve enerji, su ve atık sular ile ambalaj atığı konularına odaklanıyoruz.
Toplum için değer yaratma yaklaşımımızla Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan Açlığa Son, Sağlıklı ve Kaliteli Yaşam, Nitelikli Eğitim, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği, İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme, Eşitsizliklerin Azaltılması ve Amaçlar için Ortaklıklar’a katkıda bulunuyoruz.
MüşteriSahip olduğumuz tüm değerlerle kaliteli ve kusursuz hizmeti sunarak müşteri odaklı bir kurum kültürünü destekliyoruz. Tüm müşterilerimizi Hyundai ailesinin bir parçası olarak görüyoruz. |
RekabetŞikayet etmeyi reddediyoruz. Daha büyük bir rekabet için her fırsatı değerlendiriyor ve tutkuyla hedeflerimize ulaşmaya çalışıyoruz. Çok daha rekabetçi otomobil ve hizmetler sunabilmek için var gücümüzle çabalıyoruz. |
İşbirliğiŞirket içerisinde ve iş ortaklarımızla karşılıklı iletişim ve iş birliğine dayanan bir “birliktelik” duygusuyla sinerji yaratıyoruz. |
İnsanKurumumuzun geleceğinin, çalışanlarımızın yetenekleriyle şekilleneceğine inanıyoruz. Çalışanlarının yeteneklerine saygılı bir kurum kültürü oluşturmanın, onların potansiyellerini geliştirmelerine yardımcı olacağına da inanıyoruz. |
KüresellikKültürlerin ve geleneklerin çeşitliliğine saygı duyuyor, yaptığımız işte dünyanın en iyisi olmayı hedefliyoruz. Saygın ve küresel bir kurumsal şirket olmak için var gücümüzle çalışıyoruz. |
Faaliyet gösterdiğimiz bölgede birlikte yaşadığımız topluma ve çevreye karşı sorumluluğumuz olduğunun farkındayız. Bu doğrultuda, çevresel etkilerimizi en aza indirebilmek için çevre politikamızı oluşturduk. Politika hazırlama aşamasında; temel amacımız iş dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında köprü kurmak oldu.
Politikamız kapsamında, ulusal/uluslararası çevresel yasal düzenlemelere göre bu etkileri stratejik bir şekilde yönetiyor, belirlediğimiz hedefler doğrultusunda performansımızı iyileştirerek etkilerimizi azaltıyoruz. Sahip olduğumuz ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi standardı çalışmalarımıza yön veriyoruz. Çevre yönetiminde öncelikli olarak iklim değişikliği ve enerji, su ve atık sular ile ambalaj atığı konularına odaklanıyoruz.
Toplum için değer yaratma yaklaşımımızla Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan Açlığa Son, Sağlıklı ve Kaliteli Yaşam, Nitelikli Eğitim, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği, İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme, Eşitsizliklerin Azaltılması ve Amaçlar için Ortaklıklar’a katkıda bulunuyoruz.